Serwis gwarancyjny
Każdy zakupiony okap marki NORTBERG jest fabrycznie nowy i posiada dwa lata gwarancji.
W przypadku reklamacji okapu prosimy o kontakt z działem serwisu, który umówi wizytę serwisanta oraz udzieli technicznych informacji. Wszelkie dane osobowe podane przez klienta będą przetwarzane zgodnie z polskim prawem o ochronie danych osobowych.
Aby zapewnić Państwu długą i niezawodną pracę naszego okapu należy zapoznać się z kartą produktu która zawiera wiele pomocnych informacji takich jak: sposób montażu, użytkowania oraz konserwacji. Odpowiednia pielęgnacja produktu gwarantuje długotrwałą ochronę powierzchni dlatego zachęcamy do zapoznania się z kartą gwarancyjną gdzie znajdą Państwo wszelkie szczegóły użytkowania jak i gwarancji okapu.
Serwis pogwarancyjny
Firma Nortberg oferuje również kompleksowe usługi w zakresie serwisu pogwarancyjnego. Serwis pogwarancyjny zawiera: całościowy przegląd, konserwacje oraz wymianę zużytych części oraz elementów. Jest to usługa płatna, koszt serwisu jest wyliczany po określeniu przez serwisanta zakresu prac.
Masz pytanie? Zadzwoń!
533 912 564 biuro@okapywyspowe.pl