Serwis

Serwis gwarancyjny

Każdy zakupiony okap marki NORTBERG jest fabrycznie nowy i posiada dwa lata gwarancji.

W przypadku reklamacji okapu prosimy o kontakt z działem serwisu, który umówi wizytę serwisanta oraz udzieli technicznych informacji. Wszelkie dane osobowe podane przez klienta będą przetwarzane zgodnie z polskim prawem o ochronie danych osobowych.

Aby zapewnić Państwu długą i niezawodną pracę naszego okapu należy zapoznać się z kartą produktu która zawiera wiele pomocnych informacji takich jak: sposób montażu, użytkowania oraz konserwacji. Odpowiednia pielęgnacja produktu gwarantuje długotrwałą ochronę powierzchni dlatego zachęcamy do zapoznania się z kartą gwarancyjną gdzie znajdą Państwo wszelkie szczegóły użytkowania jak i gwarancji okapu.

Serwis pogwarancyjny

Firma Nortberg oferuje również kompleksowe usługi w zakresie serwisu pogwarancyjnego. Serwis pogwarancyjny zawiera: całościowy przegląd, konserwacje oraz wymianę zużytych części oraz elementów. Jest to usługa płatna, koszt serwisu jest wyliczany po określeniu przez serwisanta zakresu prac.

Masz pytanie? Zadzwoń!

533 912 564 biuro@okapywyspowe.pl

Zanim skontaktujesz się z naszym serwisem

Zainteresowany?
Zamów już dziś!

Przejdź do sklepu

okapy wyspowe

Ofertę firmy NORTBERG stanowią różne rodzaje okapów kuchennych: okapy kominowe, okapy narożne, okapy wyspowe, okapy szufladowe oraz okapy podszafkowe.

Wszystkie okapy zostały zaprojektowane z największą starannością i wykonane z najlepszego rodzaju surowców.

okapy
sufitowe

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą okapów sufitowych.

przejdź do sklepu